geldt mijn ns-fietsdagkaart ook in de trein enschede-glanerbrug?

Ik reis van Zwolle naar Glanerbrug met een fiets. Moet ik dan een apart kaartje kopen voor de fiets van Enschede naar Glanerbrug?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Ja, absoluut. De NS dagkaart fiets is de hele dag geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia. U moet dus makkelijk van Enschede naar Glanerburg kunnen reizen met dit reisproduct.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is geen NS-trein. Dat had u kunnen weten. Maar ik heb in de trein zelf gevraagd. Het mag wel.
playah30
7 jaar geleden
Dat zei ik.
Een NS-fietsdagkaart is een hele dag geldig, op het gehele Nederlandse net. Je kunt met deze kaart dus ook rijden in andere treinen binnen Nederland, waaronder de DB-regio trein van Enschede naar Glanerbrug