Hoe kan ik mijn oude ov chipkaart laten blokkeren?

want mijn ov chipkaart is verloren in Zwolle 15 -7-2018,daarom wil ik graag de kaart laten blokkeren.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3K
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer je in google intypt: ov kaart blokkeren dan krijg je deze link :
https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-of-beeindigen/kaart-kwijt-wat-moet-ik-doen.htm

Antwoorden (1)

Is je persoonlijke kaart gestolen of ben je je kaart kwijt? Meld dat zo snel mogelijk. Je kaart wordt dan binnen 24 uur geblokkeerd. Je doet dit eenvoudig via je OV-chipaccount. Je kunt de kaart meteen vervangen, of beëindigen en je saldo terugvragen. Een vervangende kaart kost € 11. Anonieme kaarten kunnen niet worden geblokkeerd.
Geen account?

Bel dan met Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). De medewerker blokkeert je kaart. Houd je rekeningnummer bij de hand voor je saldoteruggave en voor de betaling van je vervangende kaart.