Waar vind ik busverbindingen rond Mahón (Menorca)?

Ik heb een vlucht geboekt naar Mahón, de hoofdstad van het Spaanse eiland Menorca. Ik heb ook een B&B geboekt, elders op het eiland. Ik moet nu dus van het vliegveld naar mijn B&B komen, en natuurlijk aan het einde van de vakantie weer terug.

Waar vind ik informatie over busverbindingen van en naar het vliegveld van Mahón, zodat ik mijn reis kan plannen?

Cryofiel
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites waar je busverbindingen rond Mahón (Menorca) kunt vinden. Probeer eens de website van de Menorca Bus, waar je een overzicht van alle buslijnen en haltes kunt vinden. Ook kun je de website van de Menorca Airport raadplegen voor informatie over busverbindingen naar de luchthaven.
Bronnen:
4 maanden geleden