Ja, zowel weekend als week mag gratis reizen op goede vrijdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je een weekend abonnement hebt, dan mag je vanaf donderdagmiddag om 12:00 al vrij reizen, dus je weekend abonnement gaat gewoon 24 uur eerder in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een OV Chipkaart hebt voor door de weeks, kan je dan ook nog op vrijdag gratis reizen??