Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de kostenlimiet van een visitor Oystercard in Londen ook geldig als je met London overground of London national rail express reist?

Ik zag op internet dat als je met een London visitor Oystercard reist, dat er nooit meer afgeschreven kan worden dan 9.20GBP per dag (afhankelijk van hoeveel zones je reist)

Is deze aanbieding ook geldig als ik gebruik maak van London Overground ipv Underground?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, die kostenlimiet geldt onafhankelijk van het soort OV waar je mee reist. Zie de laatste zin van het citaat:

“The Oyster Daily Price Cap

Price caps are the maximum you will pay in a day, a price ceiling. No matter how many individual trips you make in any 24 hour period between 04:30 and 04:30 you will not be charged more than the price cap amount. This price cap spreads across all modes of transport, so if you mix bus, underground and DLR (Docklands Light Railway) in one day the same price cap applies.”
(Lees meer...)
Bordensteker
8 jaar geleden
criseyde
8 jaar geleden
Volgens mij geldt dit niet voor de London national rail express.
Bordensteker
8 jaar geleden
Die ken ik niet en ik kan ook met Google geen vervoerder met die naam vinden. De vraag (en mijn antwoord) gaan over “London Overground”: d.w.z. de lokale bussen en de Docklands Light Railway, TFL Rail Services en de gewone spoorlijnen binnen Greater London. De verbindingen naar de buiten Londen gelegen grote luchthavens vallen hier expliciet niet onder: “Train Services Not Part Of The Oyster / Travelcard Ticketing System There are a few train services in London that you cannot use the fares and ticketing like Oyster and Travelcards outlined above on. These include the Heathrow Express airport train, the Heathrow Connect train between Heathrow and Hayes & Harlington and the high speed trains between St Pancras and Stratford.”
Bron: de vierde paragraaf van: https://www.londontoolkit.com/briefing/rail_services_london.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding