Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik Franse treinkaartjes (Parijs-Brest) vinden die niet betaald moeten worden met een creditcard?

Ik heb enorm veel sites gevonden, maar steeds moet er weer betaald worden met een creditcard. Wie heeft er in Nederland een creditcard? Ik ken echt serieus niemand die er eentje heeft en ik kan ook geen aanschaffen, want daarvoor moet je minimaal €1100 per maand als inkomen hebben en ik ben maar een arme student =P. Is het mogelijk om Franse treintickets te kopen zonder dat je daarbij gebruikt moet maken van een creditcard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga naar de balie van een ticket- en servicewinkel op een (middel)groot station. Daar verkopen ze internationale tickets. Probeer het kaartje maar eens te bestellen op hispeed.nl, dan krijg je deze aanwijzing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op naar de treinreiswinkel. Zij verkopen veel meer dan de NS en zijn veel beter op de hoogte van kortingsregelingen enz.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je weet dat de meeste grote banken ook een studenten creditcard hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding