Waar kan ik Franse treinkaartjes (Parijs-Brest) vinden die niet betaald moeten worden met een creditcard?

Ik heb enorm veel sites gevonden, maar steeds moet er weer betaald worden met een creditcard. Wie heeft er in Nederland een creditcard? Ik ken echt serieus niemand die er eentje heeft en ik kan ook geen aanschaffen, want daarvoor moet je minimaal €1100 per maand als inkomen hebben en ik ben maar een arme student =P. Is het mogelijk om Franse treintickets te kopen zonder dat je daarbij gebruikt moet maken van een creditcard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar de balie van een ticket- en servicewinkel op een (middel)groot station. Daar verkopen ze internationale tickets. Probeer het kaartje maar eens te bestellen op hispeed.nl, dan krijg je deze aanwijzing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op naar de treinreiswinkel. Zij verkopen veel meer dan de NS en zijn veel beter op de hoogte van kortingsregelingen enz.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je weet dat de meeste grote banken ook een studenten creditcard hebben?