Nee.
Dit was ook een grap.
http://hoax.blog.nl/geintje-natuurlijk/2014/04/08/briljante-foto-van-brandweermannen-grap-verovert-internet

Toegevoegd na 4 minuten:
Normaliter zouden auto’s over de slang moeten kunnen rijden zonder dat de slang platgereden wordt. Maar met een trein waarvan de wielen in de rails lopen, ligt dat natuurlijk net even wat anders.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Toen ik de foto voor het eerst zag heb ik hem naar mijn vader door gestuurd. Die heeft zowat zijn hele leven voor de NS gewerkt. Mijn vraag: "Kan dit echt?" Hij lag in een deuk en de foto is op kantoor opgehangen. Zijn reactie: "Nee natuurlijk niet!"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overigens krijg je als je met een trein over een brandweerslag rijdt hele mooie stukjes van 1435 mm lang. Hebben er bij mij op het werk een paar van liggen; de brandweer wilde ze niet meer hebben...