Waar koop je het Bakker Bart treinkaartje?

Ik ben op zoek naar een actie treinkaartje van Bakker Bart. Ik ben al bij een filiaal geweest en zij zeiden dat ik de ticket zelf extern ergens anders moest kopen, maar ze vertelden me niet waar.
Op de website van de spoordeelwinkel vindt ik informatie en om te kopen een verwijzing naar de homepagina van deze zelfde site, waar ik vervolgens vanuit de link precies op de pagina kom waar ik al was.

Ik kom dus nergens terecht. Hoe kan ik nu die kaartjes kopen?

8 jaar geleden
1.3K
ronron1212
8 jaar geleden
http://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/ns-dagretour-lunch-bij-bakker-bart-voor-%E2%82%AC-20,
Antoni
8 jaar geleden
De link van @ronron1212 lijkt niet te werken. De komma aan het eind hoort echter bij de URL. GoeieVraag vermeldt de komma niet bij de link. Wie de website opzoekt door op de link te klikken, moet er dus zelf een komma achter zetten om op de juiste website te komen. Anders verschijnt er een foutmelding.

Het beste antwoord

Je hebt niet goed op de website van spoordeelwinkel gekeken. Het is de eerste aanbieding bovenaan. Zie link van mij. Klik op bestellen en alles wijst zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wilkers
8 jaar geleden
Ah, inderdaad. Dit is trouwens een heel andere link als waar ik terecht was gekomen. Ik zat dus op de verkeerde site. Dankuwel!

Andere antwoorden (1)

Is alleen verkrijgbaar via de website van de NS