Is het mogelijk om al het geld dat je besteed hebt voor OV terug te eisen wanneer je aanvraag voor studenten 18+ ov hebt aangevraagd?

Kost me handen vol met geld die bussen, treinen en nog meer bussen dat ik blij ben dat ik al bijna een half jaar recht heb op OV studenten. Alleen gaat uiteraard pas over een weekje of 2,3 misschien 5? in.. Kan ik altijd weggegooid geld terugvragen via de staat? Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Nee dat kun je niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begin dit land steeds meer te haten zeg.. Bedankt voor je reactie!
Antoni
9 jaar geleden
Begrijp ik het goed dat je de aanvraag een half jaar te laat hebt ingediend en nu je geld wil terugvragen?
Ritsuka
9 jaar geleden
Wanneer had je er recht op, wanneer heb je het aangevraagd en voor welke periode wil je nu precies geld terug?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afgeven op Nederland terwijl jij degene bent die de fout maakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je krijgt iets, en nu haat je Nederland omdat je niet genoeg krijgt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je had gewoon op tijd je OV aan moeten vragen, dan qas er niets aan de hand geweest. Als je al iemand zou moeten haten hierom is het helaas jezelf :-).

Het beste antwoord

In uitzonderijke gevallen is het mogelijk om het door jou besteedde geld terug te vragen. Daar moet echter wel een goede reden voor zijn en uiteraard moet jij aan kunnen tonen dat je die bestedingen gedaan hebt.

Toegevoegd na 38 seconden:
Kijk dus vooral eens op de website die ik als bron toegevoegd heb. Daar kun je de voorwaarden nog eens goed doorlezen.