morgen ga ik naar mijn vriendin met de trein en ik heb een e ticket uitgeprint, dit is een a4tje met 4 vakken. is dit al gelijk mijn treinkaartje?

ik weet niet of ik op het station zelf nog iets met de eticket moet doen, of dat ik zo de trein in kan stappen..., want het ziet er allemaal goed uit maar er staat ook een soort qr code op die je kan scannen, moet ik daarmee de kaartjes op het station printen ofzo, of is dit gewoon mijn treinkaartje ? (het a4tje)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee hoor dit is je treinkaartje. Die code is voor de controleur die kan zo je kaart scannen als hij langs komt. Kniptangen bestaan niet meer ;) Let even op of er ook bijstaat dat je een ID-kaart moet hebben. Stond er bij mij n keer bij, niet dat er naar gevraagd wordt, maar je weet maar nooit Toegevoegd na 1 minuut: En vooral dat A4tje niet doorknippen ofzo, gewoon heel laten

Ja dat a4-tje is gelijk je treinkaartje. Je hebt dit kaartje via Internet al geactiveerd, het dient dus alleen als bewijs dat je betaald hebt. Zorg wel dat je een ID bij je hebt. Toegevoegd na 43 seconden: Je hoeft dus op het station niets meer te doen.

Nee helaas, je moet nog apart je trein kaartje uitprinten.. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100