Geld de NS Traject Vrij abonnement voor de heen en terug weg?

Dus als ik een abonnement trajct vrij neem van Utrecht -Den Bosch kan ik dan ook van Den Bosch naar Utrecht? Of ik moet ik daarvoor appart betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Ja, dat is heen en terug.
(maar tot mijn verbazing staat dat niet duidelijk op de site)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is ook waarom ik het vroeg. Je weet maar nooit met de NS...Straks moet je 200 euro betalen om alleen een enkeltje te krijgen voor een maand
Computoon
9 jaar geleden
Dat zou wat zijn... en dan maar zien hoe je terugkomt:-)
Ja het werkt beide kanten op, en je kunt ook alle stations tussen Utrecht en Den Bosch gebruiken. Je kunt dus ook van Zaltbommel naar Culemborg of andersom reizen zonder bij te moeten betalen.