Geldt de 40% korting ook voor mensen die in de maand augustus meereizen?

Toegevoegd na 43 seconden:
Een kameraad van mij heeft een OV jaarkaart, zou ik dan voor 40% korting mee kunnen reizen in de maand augustus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat mag! Je kameraad moet in de periode van 16 juli t/m 16 augustus zelf ook een kaartje (met korting uiteraard) kopen. Maar jij kunt dan gewoon met hem mee reizen met een kaartje met 40% korting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een weekkaart hebt ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die een weekendkaart heeft mag doordeweeks met 40% korting reizen en mag dan ook mensen mee laten reizen met korting. Ik mag met mijn weekkaart toch ook in het weekend met korting reizen en dan mensen meenemen?!