Wat wordt de tijdelijke looproute vanuit station Breda naar de stad tijdens de stationswerkzaamheden in september?

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier staat iets over komende werkzaamheden: http://www.viabreda.nl/belcrumkant-station-gaat-open
Annswers
9 jaar geleden
top dank je wel Compris!
Bordensteker
9 jaar geleden
Daar staat als je even die website doorkijkt zelfs met volledige kaartjes de routes inclusief de looproutes. Ik kon gisteravond niets relevants vinden en het is dus in elk geval een Goeievraag, maar Compris mag zijn reactie gerust als antwoord ingeven!
Annswers
9 jaar geleden
Het is alleen niet duidelijk hoe je vanaf de achterkant van het station naar de voorkant van het station komt.

Het beste antwoord

Volgens het kaartje in de bron kun je via de voetgangersbrug naar de zuidkant van het station en via de Willemstraat naar het centrum.