Aangezien er geen antwoordnummer op staat, moet de envelop normaal worden gefrankeerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een defecte kaart kun je kosteloos terugsturen naar klantenservice ov-chipkaart:
Klantenservice OV-chipkaart
Antwoordnummer 8000
3800 TL Amersfoort
SimonV
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Volgens instructies op Post.nl moet de plaatsnaam altijd volledig in hoofdletters worden geschreven: AMERSFOORT, dus. Daarbij horen er twee spaties tussen de postcode en de plaatsnaam. https://www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/hoe-verstuur-ik-een-brief-of-kaart/brief-adresseren/