Ik heb het even uitgezocht.

Bus 4 naar Hoge Vucht en bus 5 Princenhage stoppen op de dichtstbijzijndste bushalte: Vlaanderenstraat.
Vlaanderenstraat-Nieuwe Bredase baan is 19 min lopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was een beetje verbaasd dat in die ov bron deze tip wordt gegeven, maar het staat er echt. Er staan 2 stadsbussen aangegeven die niet helemaal in de buurt komen van de Nieuwe Bredase Baan. Door de Nieuwe Bredase Baan rijden een aantal streekbussen die niet in deze bron worden aangegeven. Ik moet morgen toch op het centraal station zijn en ben in staat om bij het Veolia loket te gaan vragen welke dat zijn. Answers, wanneer moet je er zijn? anders kan ik je morgen avond hier een antwoord geven. Als je er zelf morgen moet zijn, kan je zelf even bij Veolia binnen lopen en vragen naar de streekbussen. Of je neemt gewoon de bussen die in het antwoord hierboven aangegeven staan. Op zich is daar niks mis mee, je loopt alleen wat verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie nu trouwens dat er een fout in het antwoord zit: bus 5 richting Princenhage rijdt niet naar de Hoge Vught maar precies de andere kant op. Er is wel een bus 5 die in de Vlaanderenstraat gaat, maar dat is ook de bus naar de Hoge Vught. Dus je hebt 2 stadsbussen die naar de Hoge Vught gaan en die via een andere route bij dezelfde halte komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk, ik heb de info ook alleen maar gevonden... En staat direct in de bron dus dat is geen fout in het antwoord maar op de site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, daar kunt u ook niks aan doen , dat ligt niet aan u. Ik zeg het verkeerd. Ik hoor trouwens wel vaker van mensen die van buiten Breda naar Breda komen en die op die site hebben gekeken dat er info op staat die maar gedeeltelijk klopt. Dat er bussen niet worden genoemd die wel bestaan, of dat ze aangeven dat de bus bij een eerdere halte stopt met rijden dan hij werkelijk stopt, enz. Niet handig dus.gelukkig is het meestal wel in orde.
Annswers
9 jaar geleden
Ik moet er zondagochtend om 10 u zijn. Dank voor alle moeite!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Streekbussen 117, 122 en 123 komen er ook langs. Die rijden volgens de Veolia loket ook door die straat.