Hoe oud moet je zijn om individueel te kunnen reizen met NS International?

Heb je evt. toestemming van je ouders nodig als minderjarige? (onder 18 jaar)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

NS International is gerechtigd om reizigers die de leeftijd van 12 jaren nog niet bereikt heeft en niet begeleid wordt door een persoon die de leeftijd van 18 jaren bereikt heeft, uit te sluiten van vervoer.

Je moet dus minimaal 12 jaar oud zijn, in sommige landen minimaal 14, ben je jonger dan 12 of 14 dan moet iemand van 18 of ouder je begeleiden. Je moet ook kunnen aantonen wat je leeftijd is.