Kan ik op mijn reis Leiden-Utrecht Overvecht op Utrecht CS uitstappen en enkele uurtjes Utrecht in zonder uit-en inchecken???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Je moet in en uitchecken anders gaan de poortjes niet open.

Antwoorden (2)

Dat hangt ervanaf of er poortjes staan.

In principe hoef je niet in- en uit te checken zolang je op weg naar het eindstation alleen gebruik maakt van treinen van NS.

Op veel stations staan tegenwoordig poortjes. Dan moet je wel uitchecken om het station te kunnen verlaten en inchecken om weer toegang te krijgen tot het station, anders gaat het poortje niet open.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens informatie op internet zijn de poortjes op Utrecht CS eind november 2016 in gebruik genomen.
Computoon
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Er staan poortjes
tinus1969
7 jaar geleden
De poortjes zijn overigens nog open (een aantal althans). Of dat waren ze donderdag in ieder geval nog.
Ja dat kan maar dan word het wel een HEEL ERG DUUR REISJE! je betaald namelijk van inchecken t/m uitchecken!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
@orthensegeit Waarom wordt het een duurreisje je betaald niet per minuut maar per kilometer.