Wat is een handige plaats om iemand af te zetten in Utrecht dicht bij de A2?

Bij voorkeur bij een bushalte waar veel bussen rijden naar het centrum en het liefst meteen weer de snelweg op.

10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Beneluxlaan, bij de op/afritten van de Weg der Verenigde Naties. Daar zit sneltramhalte 24 oktoberplein. Daar vandaan vertrekt zeer frequent een sneltram richting Utrecht Centraal. Op A2 afslag Centrum nemen. Indien komend vanuit richting Amsterdam al vóór de afslag Maarssen voor de parallelbaan kiezen!
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bijvoorbeeld P&R Muziektheater (10 min met de bus naar het centrum, de bus gaat om de paar minuten)