Kruidvat treinkaartje ook in/uitchecken op tussenstations?

Ik heb net een treinkaartje gekocht bij kruidvat omdat ik naar een vriend in purmerend ga zaterdag nu heb ik 3 overstappen in zutphen/arnhem en zaandam moet ik op al die stations in en uitchecken?? eerste trein is syntus en moet ik mn kaartje stempelen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit staat onder andere in de voorwaarden: • Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee check je verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal. • Reis je met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempel je de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat. • Deze Dagkaart is één dag geldig voor één persoon in de 2e klas. • Te gebruiken op één zaterdag of één zondag van 15 februari 2014 t/m 15 juni 2014. • Met toeslag geldig in Intercity direct treinen (voorheen Fyra) en ICE -treinen. • Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v. Dus voor de Syntustrein moet je het kaartje in de daarvoor bestemde paal laten bestempelen. Bij het eerste NS-station waar je instapt check je in, en bij het laatste NS-station waar je uitstapt check je uit.

Bronnen:
http://www.kruidvat.nl/domains/default/pag...

Op het 1ste station stempelen, daarna is stempelen nergens meer nodig de hele dag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100