Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt de NS Dal Vrij Dagkaart met in- en uitchecken?

Ik heb dit kaartje gekocht bij de Blokker (actie is gestart januari 2014) en hoe kan ik met dit kaartje inchecken? Moet ik het gewoon zoals een normale OV.-chipkaart voor het check-in paaltje van de NS houden, werkt dat? (Ik ben zelf niet in het bezit van een OV. Chipkaart overigens. Ik heb enkel en alleen dat kaartje bij de blokker aangeschaft.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De NS Dal Vrij Dagkaart is één dag geldig voor één persoon
In de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
Deze Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen
Hiermee checkt u verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer poortje of paal. Reist u met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veoliadan stempelt u de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat.
Inchecken bij NS is alleen mogelijk op ma. t/m vr. tijdens de daluren en op za. & zo. de hele dag
Vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur en op zaterdag en zondag de hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kunt u wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding