moet je bij elkaar zitten in de trein als je reist met 40 procent korting?

en dan bedoel ik langs elkaar of in de zelfde coupe??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet in elk geval bij elkaar in de buurt zijn, dus wel in dezelfde coupé. Want je kunt niet verlangen van de conducteur dat die onthoudt dat bij die dame of heer een ander persoon een eind verderop hoort die ook met korting naar die plaats mag reizen. Degene met wie meegereisd wordt moet de medereiziger kunnen aanwijzen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha wat was er dan