Ja hoor, op de site www.9292ov.nl staat nog steeds bij de tarieven onder regionaal dat het dagkaartje voor 3 euro te koop is. Tik bij de reisplanner een willekeurige reis (in brabant) in en kies voor uitgebreide reisinfo. Daarin staat dan onder het tab regionaal de dagkaart vermeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de websites van Veolia (Midden- en West Brabant) of Hermes (Oost- en Zuidoost Brabant) voor alle zekerheid. Dus: http://www.hermes.nl/reizen_met_hermes/14/dalurendagkaartje_noord-brabant/1362/
Te koop bij de servicepunten en bij de chauffeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan nog steeds. Let er wel op dat het kaartje pas na 9 uur geldig is (doordeweeks) en in het weekend de hele dag.