Nieuw schooljaar, miet ik nu mijn OV werr activeren? ( bestelling ophalen)

Toen ik 18 werd kreeg ik een studenten OV (gratis reizen). Ik moest toen bij zn automaat een bestelling ophalen on hem te activeren. Nu ik donderdag weer begin met school, moet ik dan weer naar zn automaat of kan ik nu gewoon reizen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Als hij de eerste keer is geactiveerd, dan kun je hem blijven gebruiken totdat je hem zelf stopzet, dus ook na de zomervakantie, in het nieuwe schooljaar. Je hoeft hem dus niet opnieuw te activeren.