Hoe krijg ik mijn instapkosten weer terug?

Ik ging onlangs met de OV-Chipkaart met de NS. Ik weet zeker dat ik in- en uitgechecked heb, maar mijn uitchecken is niet geregistreerd en nu is er 10 euro instapgeld in rekening gebracht.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

de ov-chipkaart brengt een hoop ellende met zich mee.. hier staan een paar feitjes op een rij, jou probleem staat er ook bij..

zie bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het geld terug wilt voor een foutief afgerekende rit heb je een bon nodig met de gegevens van je laatste tien ritten. Die kun je laten printen bij een oplaadautomaat.
Dan met een teruggaveformulier opsturen.
14 jaar geleden
Ik zou een liefst schriftelijke klacht indienen bij de NS. Vermeld dan wel de data erbij dat dit gebeurt is en welk traject . Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het zelfde meegemaakt maar dan met connexxion,je hebt er geen bewijs van word er dan gezegd