Hoe reis je van Horst met de trein naar Rotterdam Alexander?

Ik wil graag met de trein van Horst naar de Rotterdam Alexander halte reizen. (om bij de primark te komen) Maar ik snap niets van al dat overstappen... Is er iemand die deze route al eens af heeft gelegd? Of weet hoe en waar ik dan over moet stappen? (per trein!)

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is wel een enorm stuk reizen van Horst naar Rotterdam Alexander. Ik wil je niet ontmoedigen maar je betaald €40,- voor een retourtje en de PriMark is vaak een enorme tegenvaller. Wel goedkoop maar vaak heel druk en vooral basic dingen. Kijk even hier http://9292.nl/reisadvies/station-horst-sevenum/station-rotterdam-alexander/vertrek/2013-07-31T1101.
Je hoeft maar 1 keer over te stappen dus dat is ideaal! Gewoon een kaartje kopen (retour) naar Rotterdam Alexander en dan de intercity naar Den Haag Centraal nemen. In Rotterdam Centraal uitstappen en de trein richting Utrecht nemen. Dan is de eerste halte Rotterdam Alexander. Je hoeft dan niet nog een kaartje te kopen! Makkelijker kan niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Instappen in Horst (spoor 1) en met de intercity naar Rotterdam Centraal, gaat rechtstreeks dus zonder overstappen. Deze komt in Rotterdam Centraal binnen op spoor 9.

Vervolgens met de intercity van Rotterdam Centraal (vertrek spoor 13, gaat richting Gouda) naar Rotterdam Alexander, het eerste station.
Computoon