Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van Turnhout in Brussel? en hoe van Brussel naar Sint-gillis? En wat gaat mij alles kosten? Groetjes !!

daar zijn schoenen te koop die ik gewoon moet hebben, ze zijn in heel nederland al uitverkocht, vandaar dat ik helemaal nr bussel ga om ze te halen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met de trein, via antwerpen en brussel-noord naar Brussel.

Maareh.. Bel ze even. Misschien kunnen ze de schoenen gewoon toesturen als jij een (aan) betaling vooruit doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2uur en 16 minuten.vanaf Turnhout naar st Gilles. Goedkoopste kaarjet is €10.00.

Maar is het nu zo moeilijk om zelf de dienstregeling van de spoorwegen te belijken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wauw, Great job slimmerik!
1. ik heb allang op die site gekeken
2. is het nou zo moeilijk om dan ook meteen(fatsoenlijk ) op die site te kijken? dan had je namelijk ook gezien dat het een weekend kaart was..
3. ik ga echt niet minimaal 35 euro betalen aan een trein ticket als ik er met de auto veel minder lang over doe en maar een paar euro duurder uit ben... Logisch toch?
4. als ik met de trein wou gaan had ik deze vraag wel gezet bij treinen..
But thanks anyway. and have a nice day en ps. maar is het nou zo moeilijk om ''bekijken'' goed te typen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding