Ik ben 3 euro nodig van mijn bank, hoe krijg ik dit nu eraf?

Ik moet morgen met de bus en een kaartje kost 3 euro. Nu heb ik maar 24 euro erop staan en moet ook nog eens met de trein wat 19 euro kost. Nu vraag ik me dus af hoe ik 3 euro losgeld eraf krijg? ik heb zelf geen losgeld meer dus hier kom ik niet mee verder..

Weet jij het antwoord?

/2500

ik neem aan dat je bedoelt dat je die 19 euro wilt pinnen, en dat kan dus niet als je er 10 euro contant afhaalt om dat buskaartje te kopen, zoals in de reactie voorgesteld werd. Dan zit er niets anders op dan die 3 euro te lenen, of te kijken of je nog statiegeldflessen hebt die je in kunt leveren. Oude tassen en broeken nakijken, en onder de kussens van de bank, levert soms ook nog iets op.

Als de bank nog open is kun je het aan een medewerker vragen. Daar kun je munt geld krijgen.

Als je bij een rabobank kan pinnen schijn je daar 5 euro uit te kunnen krijgen en zo kun je het oplossen. Ik weet niet precies welke banken het doen en of je daar ook moet bankieren maar dan moet je even rondvragen. Ik vind het wel heel erg dat je zo'n probleem hebt in 2013..... Toegevoegd na 2 uur: Ter verduidelijking: ik vind het dieptriest dat je door het huidige bankwezen zo in de problemen kan komen, vooral als je niet veel geld hebt.

€5,- pinnen voor het buskaartje , en die €19,- kan je gepast betalen/pinnen bij een treinkaartjes automaat. Kom je precies op €24,- uit. Uiteraard hou je de €2,- retour van het kaartje over.

Kijk de cassiere bij de supermarkt lief aan en vraag of je bij haar 3 euro mag pinnen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100