Krijg je een vergoeding als je geen gebruik wilt maken van de studenten OV-chipkaart?

Ik weet dat wanneer je stage loopt in het buitenland je een vergoeding krijgt voor het niet gebruiken van je studenten OV-chipkaart. Geldt dat ook wanneer je in Nederland geen gebruik wilt maken van de studenten chipkaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat geldt niet.

Toegevoegd na 25 seconden:
Dat wil zeggen: puur en alleen als je (aantoonbaar) naar het buitenland gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, het is me nu duidelijk.

Andere antwoorden (1)

Als je de kaart niet afneemt wel, maar het is geen hoog bedrag, je kunt hem afkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie! Hebt u misschien een link van een site waar ik dit kan regelen? Want op de site van DUO en studenten OV-chipkaart kon ik zo snel niets vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat weet ik niet, mijn dochter heeft dit jaar een auto gekocht en heeft uitgezocht of ze dan met de auto naar school kan, maar de vergoeding was zo weinig, dat ze maar met de trein blijft gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal je even moeten bellen.