Kan je als je via MagischeNachten.nl boekt, op ieder moment met de Thalys trein?

Ik wil graag naar Euro Disney met de trein en wil graag boeken via MagischeNachten.nl. Je kan dit boeken inclusief treinreis. Er staat dat je vanaf ieder station kan reizen, maar kan je ook op ieder tijdstip reizen? Dit omdat wanneer ik via NSHiSpeed.nl boek, verschillende prijzen zie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt op ieder tijdstip reizen in de gewone treinen, maar reizen met de Thalys kan alleen met een reservering. Dus voor het Thalys-traject liggen de gekozen trein + het tijdstip vast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen bepaalt MagischeNachten.nl welke Thalys trein je moet pakken? Of mag je zelf reserveren?
Bordensteker
10 jaar geleden
Ik heb eens even op de verschillende gekoppelde sites gekeken en ik heb de indruk dat het MagischNachten niets uitmaakt: je kiest ergens tijdens het uitzoeken en boeken een bepaalde treinreis met meer of minder overstappen en aan het eind van je keuzes rolt er een prijs uit. Als je die betaalt zit je er ook aan vast (omzetten naar een goedkopere treinreis zal wellicht nog kunnen, maar of je dan geld terugkrijgt??
En veranderen naar een duurdere treinreis: als je maar geld (bij)betaalt is er vaak veel mogelijk ... als er nog plaatsen vrij zijn.
Niet elke Thalys rijdt naar Marne La Vallee bij EuroDisney. Bij veel van de zeer vele mogelijke rittencombinaties moet je vaker overstappen. Ook moet je vaak nog vanuit Parijs zelf met de RER (een soort regionale metro). Misschien eens online overleggen met MagischeNachten zelf? Zie de mogelijkheden onder tabblad 'Contact'