Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik per 1 januari gewoon met een treinkaartje reizen of moet ik een ov chipkaart aanschaffen?

Ik ga samen mee een paar vriendinnen dagje weg met de trein kan ik dan nog een kaartje kopen of moeten wij een dure ov chipkaart aanschaffen wij reizen nooit mee de trein

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan gewoon nog met de kaartjes reizen, de automaten zijn er nog steeds en geven nog steeds kaartjes.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las net dat je nog tot eind 2012 kunt reizen met een papieren kaartje maar wij gaan pas 13 januari 2013
capthavoc
11 jaar geleden
voor zover ik weet kun je alleen geen kaartjes zonder datum meer aanschaffen ?
ik deed het wel bij het loket wilde cash betalen
maar hoe dat zit met de automaat weet ik niet
ik heb ook een ov kaart moeten kopen terwijl ik zelden tot nooit met de bus of trein ga.
Powergen
11 jaar geleden
Kaartjes zijn volgens mij sowieso heel 2013 bruikbaar. Je kan idd geen kaartjes meer kopen zonder datum.
Er zijn een beperkt aantal Treinkaarten te koop

Toegevoegd na 15 minuten:
Bij de kaart automaat en het loket kun je ze kopen
via de bron kun je zien wat het assortiment is wat je kunt kopen qua vervoerbewijs
want ze schakelen langzaam over op de OV-Chipkaart de papieren Treinkaarten gaan in de loop van 2013 verdwijnen
via de Spoordeelwinkel kun je goedkoop reizen in je eentje of samen
en omstebeurt per seizoen verkopen de Blokker Kruitvat Hema AH Jumbo tijdelijk voor die goedkope dagkaarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding