op de site van ns, als je je reis invoert.
Bij de reisdetails, staat hete r niet bij dan kan het niet, voor de zekerheid kun je ook even bellen
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In principe kan je in ELKE trein je fiets meenemen, kan wel zijn dat in de praktijk als het compartiment vol is, dat je door de conducteur wordt verzocht de volgende trein te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik hem dan eerst opvouwen?
In elke trein van de NS is het toegestaan om fietsen mee te nemen onder betaling van een "dagkaart fiets". Dit mag niet voor 9 uur sochtends ivm de drukte.

Het is niet toegestaan om fietsen mee te nemen in de Fyra of Thalys. Dit ivm de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de website van Rover vind je veel info over de fiets in de trein in het buitenland; In Nederland mag je je fiets buiten de spits in alle treinen meenemen.