Moet ik betalen als ik eerder incheck met OV chip dan dat de trein gaat?

Een studentenweek-ov is tot vrijdag 4 uur 's nachts geldig. Als ik nu voor 4 uur incheck en de trein van 2 over 4 pak, moet ik dan betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja. Want je checkt pas uit naar 4 uur (op je eindbestemming) dus daar aan bepalen ze dat je naar 4 reist met je ov Kaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En stel nou dat ik niet uitcheck? Dan wordt er normaal ook geen geld afgeschreven bij studenten, zou dat nu dan wel het geval zijn?
Het beste is om langs de ns service balie te gaan, te vinden op alle grotere stations.
Met de voordeel uren kaart, reizen na 9 uur 's ochtends geldt dat je om 8.55 of later incheckt je wel met korting reist. Ik denk dat dit ook voor jou op gaat. Maar het beste is om dit na te gaan bij het personeel van de ns.