Het materiaal waar de buitenzijde van gemaakt is is composiet, oftewel een kunsstofsoort.

Toegevoegd na 39 seconden:
Normaliter dus vezelversterkte kunsstoffen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmmmz... Ik ben vergeetachtig aan het worden geloof ik haha....
Nee dit is dus niet magnetisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er zitten wel magneten in het wegdek van de route waar de bus overheen rijd zodat hij zelfstandig zijn weg kan vinden. Tenminste als hij rijdt want Phileas is een grote technische treurnis.