Zijn er op het huidige moment nog treinkaartjes acties lopend?

Ik weet dat er trein acties bestaan zoals de:
blokker actie
kruidvat actie
albertheijn actie

Maar is er op het huidige moment nog eentje die op het huidige moment lopend is?

Mvg,
Gerda

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Gerda,

Volgens mij is de Jumbo actie net afgelopen, maar u zou alsnog even kunnen kijken op één van de onderstaande sites. Daar kijk ik zelf altijd.

U zou zich desnoods zelf kunnen inschrijven voor de nieuwsbrief.