Voor school moet ik elke dag met de bus en trein, is er een abonnement die geldig is in de ns treinen en in connexxion bussen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Heb je geen recht op ov kaart is in beide geldig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
OV-chipkaart. Onbeperkt reizen kost voor mij altijd 75 euro per maand. Ik weet niet of dit ook voor treinen geldt, maar in ieder geval wel voor de bus. Je kunt in ieder geval wel de jongerenkorting op je OV-chipkaart zetten. Ik geloof dat dat zo'n 10 euro kost en je krijgt geloof ik 10 procent korting op je abonnementen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt (met een ns-stamkaart) een maandabonnement voor de ns en voor connexxion kopen bij de automaat op het station, twee aparte abonnementen in één transactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een Ov chipkaart bestellen op http://www.ov-chipkaart.nl/ dan kun je instellen of je met bus trein of allebei gaat. Ik heb een Ov kaart alleen voor de bus.