Volgens mij kan je die voorlopig nog gebruiken. Ik heb zelf ook nog een berg strippenkaarten en het zou gek zijn als ik die opeens in de prullenbak kan gooien. Ze hebben genoeg geld gekost.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit staat er op de officiële website:

Overgangsfase

In de loop van 2009 kunt u de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen in Nederland gebruiken. Dat betekent dat er een overgangsfase is waarin de OV-chipkaart, strippenkaart en andere vervoersbewijzen naast elkaar bestaan.

Kan ik mijn strippenkaart blijven gebruiken?
In de overgangsfase kunt u uw strippenkaart blijven gebruiken. De staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat bepaalt wanneer de strippenkaart wordt afgeschaft. Dit wordt tijdig gecommuniceerd via de media en door de OV-bedrijven, zodat iedereen de tijd heeft om oude strippenkaarten op te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga iedere dag met de bus en geloof me; de strippenkaarten zijn nog gewoon in gebruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan waar je woont. Ik geloof als je het in Rotterdam probeert ze je aankijken op de manier van 'wat is dat??' Of het van 80 jaar terug is. Maar geloof dat je het in veel plaatsen nog wel kan gebruiken hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot nu toe kan je op de meeste plaatsen nog gebruik maken van een gewone strippenkaart!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien handig om ook op de website van de vervoerder kijken.
Lijkt mij zo'n logisch iets maar goed..