Hoeveel kost het om een nieuwe ov-chipkaart aan te vragen?

Ik had er vorig jaar al eentje, maar kan die sinds mijn verhuizing niet meer vinden. Hoeveel geld kost het om een nieuwe aan te vragen? Omdat de oude ergens in een doos zit, hoeft die niet geblokkeerd te worden, denk ik.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik bedoel een studenten ov-chipkaart, niet een gewone.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je een anonieme kaart wil, kost die je 7,50..je kunt hem op bijna elk station uit de automaat haeln.Er staat dan nog geen tegoed op natuurlijk..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps... ik bedoel dus een ov-studentenchipkaart, maar ik zie dat ik dat niet gezegd heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit..je kunt het nog toevoegen aan je vraag toch?
Bij de link kan je het telefoonnummer wat je moet bellen om een nieuwe aan te vragen.
Helaas staat er niet op de website wat de kosten zijn voor een nieuwe kaart. Het telefoontje kost je wel 10 cent per minuut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is heel goed koop 7.50 euro maar je moet wel aan geven dat het pas kwijt is en dan moeten ze het blokeren