Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik een travel card kan kopen in Londen? Ik weet dat het via internet kan maar daar heb ik geen tijd meer voor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mocht je met het vliegtuig komen, dan kun je ze zelfs al op het vliegveld kopen, daarnaast ook op Tourist Information Offices en verder inderdaad op bovengenoemde locaties: stations en metrostations.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan gewoon bij de ingangspoortjes van de metro. Zorg wel dat je een pasfoto bij je hebt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb je die pasfoto voor nodig? Ben regelmatig in Londen, maar een pasfoto op een travelcard heb ik nog nooit gehad.
Travelcards is in geheel Londen overal verkrijgbaar: op ondergrondse stations, bij Travel Information Centres en op National Rail treinstations. Sommige krantenwinkels verkopen ze ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon in Londen zelf. Je komt waarschijnlijk de stad binnen via de bus of trein op een van de grotere stations. Daar aan het loket koop je je Oyster card met reistegoed. Geen wachttijd en veel goedkoper!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Er zijn heel veel winkels die ook 's avonds open zijn met een grote sticker met Oyster op de deur waar je deze kaarten kunt kopen en opladen. Tevens op de grote stations.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding