wie kan mij vertellen hoe de lange afstand bussen in Spanje rijden en wat ca.de kosten zijn voor Malaga -Sevilla?

Ik wil in 1 Dag van Malaga naar Sevilla en terug,is dat te doen met de lange afstand bussen en een korte bezichtiging van de meest bekende bouw werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat is te doen. de reistijd is 2.45 uur.

Toegevoegd na 2 minuten:
kosten zijn €16.80 per enkele reis

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar ik zou zelf een nachtje een hostal boeken. Sevilla is te interessant voor een paar uur