Hoe kan ik weten waar de dichtsbijzijnde tramhalte is?

Ik wil dus naar de sportschool met de tram, heb ik nog nooit eerder gedaan. Hoe kan ik nu de dichtsbijzijnde tramhalte bij de sportschool vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op een recente plattegrond van de betreffende plaats staan de haltes van tram en bus aangegeven. Vaak is dat ook online te vinden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus ! goed antwoord, nuttig antwoord, zelf kijken betekent geen dure verkeerde informatie van 9292 !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jodokus: 9292 is gewoon gratis hoor!

Andere antwoorden (2)

Je kan het ook na vragen bij die sportschool.
Of op hun website kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via 9292: http://9292.nl/ je voert je eigen adres in en het adres van de sportschool en het programma berekent automatisch de snelste route en de dichtsbijzijnde halte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dit lang niet altijd de beste verbinding en halte is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb 9292 een keer gebeld en precies dit soort informatie gevraagd, je wilt niet weten hoe slecht de informatie was !
schande en daar moest je ook nog veel voor betalen/duur telefoonnr.
je kan veel beter zelf een plattegrond hebben of kijken
online, dan weet je zeker dat het zo is...!
je krijgt geen min van me, maar het is niet waardevol dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt, als je twijfelt natuurlijk ook daarna een kaart gebruiken maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Jodokus: waarom zou je bellen als je een website hebt zodat je er voor moet betalen?