Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar laat ik mijn bagage in de trein ?

Als men met vacantie gaat met de trein naar schiphol en je hebt van die hele groote koffers die niet in het bagage rek passen waar laat men die grote koffers dan ? om je koffers onbeheerd in de in en uit stap ruimte te laten staan dat doe je toch niet of je moet de hele reis blijven staan bij je koffers ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat ligt er helemaal aan welke trein je neemt.
Er zijn treinen die hebben bagageruimtes tussen 2 vierzits in.
Maar er zijn ook treinen zoals de moderne intercity's die alleen maar bagageruimte boven het hoofd hebben. In dat geval kun je als je koffer niet te breed is hem in het gangpad zetten. Je kan ook als het rustig genoeg is een vierzits plek gebruiken en op de bank tegenover je je koffers plaatsen.
Wat ook een mogelijkheid is is om je begage onder de stoelen te plaatsen. Maar ook daar geldt voor dat je koffers niet te breed/hoog mogen zijn.
En anders zit er helaas niks anders op om de tussenruimte te gaan zitten op/met je koffers. Vaak zijn er in de tussenruimtes ook uitklapstoeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien hoef je liever die bagage helemaal niet mee te slepen van en naar en in en uit de trein.
Gebruik een ophaal en afleverservice.
http://www.bagageservice.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal is er wel een ruimte in een trein waar ook fietsen enzo in kunnen, daar staan idd wel van die uitklapstoeltjes,
maar als je echt ver moet rijden dan zit dat niet echt confortabel
ik zou proberen de koffers niet al te groot te maken en ze gewoon onder de stoel schuiven
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding