Heb je daar geen brief bij gekregen ?
Meestal moet je die ov-chipkaarten activeren, bij een oplaadpunt.

Heb je eventueel ook al op de site zelf gekeken ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee als het goed is niet, tenzij het dezelfde serienummer als voorheen heeft. Je moet bij de DUO namelijk je serienummer registreren waardoor je studentreisproduct geladen wordt op je chipkaart. Wanneer je een nieuwe chipkaart besteld gaat dit niet via DUO en dus kunnen zij niet weten of het een studenten-ovchipkaart moet zijn. Neem contact op met Duo voor meer informatie.