Stel je zit in zo'n nieuwe stoptrein zonder toiletten en je moet heel erg plassen . Wat kan je dan het beste doen ?

Ik heb het over echt heel erg moeten , je weet dat je bijna in je broek plast. De trein hobbelt erg en je zit tussen twee haltes.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Incontinentieverband. Ik weet niet echt of deze ook grote plassen tegenhoudt (aangezien je heeeel erg moet plassen, is het dus niet echt een klein plasje), maar zal wel beter dan niks zijn. Laat maar weten of deze methode werkt.

Laten lopen denk ik, een natte broek is ook niks. Hadden ze maar niet moeten bezuinigen op een WC.

zorgen dat je een flesje meeneemt boven kant eraf knippen en erin plassen plastic zak erom en bij je eind bestemming weggooien

DIen een aanklacht in bij de NS JE HEBT recht om naar het toilet te gaan,hoewel het korte afstanden zijn

Als je niet in je broek wilt plassen, uitstappen bij het eerst volgende station.

Logisch... uitstappen bij het eerste station. Bovendien er zijn toch wel vaker situaties waarbij je echt niet naar toilet kunt? Van te voren daar bewust van zijn en voor je een trein instapt naar toilet gaan of niet teveel drinken.

naar de wc gaan voor je instapt en anders heb je gewoon pech,een trein gaat niet stoppen omdat er iemand naar de wc moet,of wachten op een trein waar wel een wc inzit

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100