Hoe vraag je je geld terug als je vergeten bent uit te checken met je OV-Chipkaart?

Ik ben vergeten uit te checken in bus 7 van vervoersbedrijf breng in Arnhem in de richting Geitenkamp --> Rijkerswoerd Bij de halte Transferium

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geitenkamp... Daar was ik gister verdwaald, keb er 3 uur over gedaan om weer thuis te komen.....
Maar dat terzijde

Antwoorden (2)

Ik heb het gegoogled ;) En ik kwam op deze website uit: http://vergetenuittechecken.nl/ geen idee of het werkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het werkt, het is officieel. Je voert je gegevens in en dan zie je wanneer je hebt in en uitgecheckt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij krijg je geen geld terug als je het vergeet.. anders kan je het proberen bij een NS balie op een station. Die hebben er ook voor gezorgd dat ik mijn geld terugkreeg toen het onterecht afgeschreven werd. succes!