Als je van een intercity overstapt naar een sprinter moet je dan uitchecken en weer opnieuw inchecken?

De intercity is van NS, de sprinter weet ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Dat is dus helemaal afhankelijk of die Sprinter van NS is. De Sprinters van andere vervoerders heten meestal nog 'stoptrein'. Ik vermoed dus dat je niet hoeft in- en uit te checken.

Dus bij NS pas uitchecken als je niet meer met NS verder gaat reizen en je je reis beëindigd of overstapt op een trein van een andere maatschappij of met bus, metro of tram verder gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Per vervoersmiddel (bus, trein, metro) ALTIJD in -en uitchecken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn beide treinen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, neen dan hoeft het niet, wel uitchecken als je de sprinter verlaat. Op het perron zijn niet eens in-uitcheckautomaten.
ronron1212
11 jaar geleden
Wel uitchecken als het een andere vervoerder is dus ns en dan bijv viola
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veiligste: altijd in -en uitchecken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het veiligste, als je bij NS blijft zeker niet!
Het duurste zul je bedoelen.