Hoe kom ik het goedkoopst met het openbaar vervoer in Hilversum?

Ik woon in Langerak, Zuid-Holland en moet naar Hilversum. (meeste tijd met de bus of ik moet over sliedrecht/dordrecht gaan en dan vaker de trein pakken). Zijn er ook acties voor een dagkaart voor een bus ofzo?
Het gaat om een zondag en overdag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt best via Sliedrecht/Dordrecht gaan maar dat is duurder, kost je veel meer tijd, en je moet ook vaker overstappen.

Je kunt gewoon ieder uur met de bus (lijn 90) naar Utrecht, en dan pak je daar de trein. Busritje is zo'n 40 minuten, paar minuten lopen vanaf de halte Utrecht Jaarbeursplein naar Utrecht CS en dan ben je met de trein in een kwartiertje in Hilversum. De totaalprijs van je reis met je chipkaart is ongeveer 8 Euro, dus alternatieven voor dagkaarten of zoiets zullen er vast niet zijn.
Goede reis!