Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je in de Efteling bus een gewoon buskaartje kopen als je geen OV kaart hebt?

Ik ga komende week naar de Efteling en we gaan met de trein en de bus. Maar ik heb geen OV kaart of zo'n andere kaart. Kun je dan wel een gewoon buskaartje/retourtje kopen in de bus? Ik ga werkelijk nooit met de bus dus om een speciale kaart aan te schaffen voor die ene keer heb ik echt geen zin in.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan gewoon een kaartje kopen in de bus, de strippenkaart kan je niet meer gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kaartje dat je dan in de bus kunt kopen heet 'wegwerp OV-chipkaart'. "Bij aankoop is de kaart al geladen met een reisproduct dat een beperkte geldigheidsduur heeft." Als de kaart 'verbruikt' is, kun je 'm niet meer opnieuw gebruiken.

(Tegenwoordig noemt men dienstverlening ook al 'product'.)
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gewoon nog losse kaartjes kopen hoor, in de bus zelf.
Weet niet of het nog kan maar vroeger kon je op het station een trein+bus en entreekaart voor de Efteling kopen de bus naar de Efteling is namelijk geen lijndienst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op het station in Tilburg, kun je speciale buskaartjes kopen, om voordeliger naar de Efteling te kunnen komen. Een retourtje Tilburg-Efteling-Tilburg kost € 4,15 voor volwassenen. Voor kinderen t/m 12 kost het 2,70 en kun je met lijn 169 richting Efteling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding