Ik moet met de taxi van Amsterdam Zuidoost naar Schiphol. Wat is de goedkoopste maar betrouwbare optie? Dank!

Geen eenmansbedrijf en geen Schiphol Travel Taxi, aub. Dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

gewoon TCA

Bronnen:
http://www.tcataxi.nl/

Een vriend/vriendin/familie/kennis/collega/buurman/buurvrouw zijn vaak de goedkoopste opties en vaak goed betrouwbaar. Afhankelijk vanaf waar je moet komen, maak je zelf een leuk "vriendenprijsje". In deze toch al krappe tijden op financieel gebied, zal er zeker wel 1 uit het rijtje graag taxi voor je spelen.

Pak op WTC station de trein naar Schiphol - ben je het minste kwijt

Grappig dat met de vraag, ook direct 4x een advertentie wordt geplaatst onder je vraag, allen natuurlijk gaan over taxi's: (heb ze als link erbij gezet. De goedkoopste, betrouwbaarste oplossing is een groepstaxi regelen. Je wordt dan opgehaald in een bepaald tijd frame, en bent voor een afgesproken tijd op schiphol. Terug met zo een service duurt wel uren en uren. Je moet je dan melden bij een balie, dit is pas nadat je je koffers al hebt (waar je ookal op moet wachten, dus tijdverlies). Dan komt de taxi er vanaf dat moment aan, wat nog wel een uur kan duren (tja, zelf zeggen ze max 45 minuten), maar ja, das niet de praktijk. Ik zou aanraden: indien je 's nachts, als de ns niet rijdt, naar schiphol moet: neem een groepstaxi. In de prijs zit ook de terugreis. Maar dan zou ik gewoon met de trein gaan. Schiphol, Adam zuid kost niks, en is veel beter en sneller dan een uur op schiphol wachten.

Bronnen:
www.4bpersonenvervoer.nl
www.dehaarlemseairportservice.nl
www.taxiatlas.nl
www.taxibestellen.nu

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100