Wouter2011
11 jaar geleden
Dank. Met TCA kost de rit echter EUR 48,81. Zelfs duurder dan met Schiphol Travel Taxi - EUR 41,25...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit een betere optie?
www.2airport.nl/
Wouter2011
11 jaar geleden
Dank! EUR 34 is een veel betere optie! Is het echter geen eenmansbedrijf? Taxibedrijven met meerdere auto's en meerdere chaffeurs lijken meer berouwbaar.
Wouter2011
11 jaar geleden
Volgens de site is het geen taxibedrijf maar een bemiddelaar. Is het betrouwbaar?
Wouter2011
11 jaar geleden
4.1 2AIRPORT.NL is bemachtigd namens de chauffeur om iedere door u geplaatste reservering te weigeren. Wij garanderen geen succesvolle toewijzing van een leverancier bij iedere reserveringsaanvraag. Betekent het dat ze me op het laatste moment kunnen laten zitten?
Een vriend/vriendin/familie/kennis/collega/buurman/buurvrouw zijn vaak de goedkoopste opties en vaak goed betrouwbaar. Afhankelijk vanaf waar je moet komen, maak je zelf een leuk "vriendenprijsje". In deze toch al krappe tijden op financieel gebied, zal er zeker wel 1 uit het rijtje graag taxi voor je spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is de kans dat iemand precies daar mensen kent die hij nog niet geprobeerd heeft. Je kunt net zo goed het OV aanraden maar dat is de vraag niet.
Pak op WTC station de trein naar Schiphol - ben je het minste kwijt
11 jaar geleden
Grappig dat met de vraag, ook direct 4x een advertentie wordt geplaatst onder je vraag, allen natuurlijk gaan over taxi's: (heb ze als link erbij gezet.

De goedkoopste, betrouwbaarste oplossing is een groepstaxi regelen. Je wordt dan opgehaald in een bepaald tijd frame, en bent voor een afgesproken tijd op schiphol. Terug met zo een service duurt wel uren en uren. Je moet je dan melden bij een balie, dit is pas nadat je je koffers al hebt (waar je ookal op moet wachten, dus tijdverlies). Dan komt de taxi er vanaf dat moment aan, wat nog wel een uur kan duren (tja, zelf zeggen ze max 45 minuten), maar ja, das niet de praktijk.
Ik zou aanraden: indien je 's nachts, als de ns niet rijdt, naar schiphol moet: neem een groepstaxi. In de prijs zit ook de terugreis. Maar dan zou ik gewoon met de trein gaan. Schiphol, Adam zuid kost niks, en is veel beter en sneller dan een uur op schiphol wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Dank! Een deeltaxi vind ik ook de beste optie. Dank voor de links. Heeft u misschien andere links? Helaas zijn 3 van de links niet van toepassing op mijn postcode gebied: 1103 BG. En taxibestellen.nu geeft EUR 25 als ritprijs. Dat lijkt me veel te goedkoop om waar te zijn.