Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb een familielid die zelf bij een vervoersbedrijf werkt. En die legt uit dat ze een rooster krijgen wanneer ze aanwezig moeten zijn in de trein. En vanuit die positie controleren ze op bepaalde tijdstippen en 'rondes' maar geen vaste.

Dus als je bijv. zwartreist kun je niet vantevoren uitrekenen (met 100% zekerheid) of er wel of niet iemand komt controleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, er zit gewoon iemand op kantoor die een planning voor ze maakt.
De leiding stelt ook vast of er op bepaalde tijden en bepaalde lijnen meer of minder controle nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik, maar ik zie vaak controleurs in de tram kletsen, en na een paar haltes een controle uitvoeren. Bepalen zij zelf op welk moment ze die controle(s) uitvoeren?
capthavoc
11 jaar geleden
ja natuurlijk het is toch zo dat zij het beste kunnen bepalen wanneer de meeste mensen zijn ingestapt en vanaf welke haltes de mensen weer zullen uitstappen
dus ze weten echt wel wanneer het beste moment is om te controleren en dat mogen ze zelf bepalen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding