Kan je ook op een feestdag (Koninginnedag) 4 mensen meenemen met je OV weekkaart, die korting krijgen, terwijl je zelf ook die 40% korting krijgt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je geen korting stapelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, normaal kan dat wel. Ofja 3 mensen! maar vroeg me ook af, of dat op feestdagen kan, als mensen zelf dan korting krijgen, die een ov weekkaart hebben.

Antwoorden (1)

Jij zelf en 3 andere mensen mogen met je meerijden met je OV totaal 4 en dus geen 5.

Mijn ervaringen met koninginnedag zijn toch wel dat controleurs blij zijn dat mensen een kaartje kopen, en dat er vanwege de drukte niet gecontroleerd wordt.
Maar ik zou het risico niet nemen, het geeft toch een negatieve stempel op een verder gezellige dag. Zeker als je wel betrapt wordt.